Sepahtu Reunion Live 2019 Minggu 12 (FULL)

Sepahtu Reunion Live 2019 Minggu 12 (FULL). Semalam telah ditayangkan rancangan Sepahtu Reunion Live yang telah memasuki minggu yang ke 12. Dalam minggu ini, tema yang diketengahkan adalah APA DOSAKU.

Tetamu undangan untuk minggu ini pula adalah Siti Elizad dan Farid Kamil. Memang kecoh habis episod semalam. Ramai yang tak tahan gelak tengok Ijat beraksi dengan sepahtu. hehe

Sepahtu Reunion Live 2019 Minggu 12 (FULL)

Farid pun hebat juga walaupun masuk kejap jer. Rugilah kalau korang tak tengok episod ni semalam. hehe.

Tarikh : 12.4.2019
Masa : 9 pm

Episod 12 Full

p/s : Sila refresh kalau video full tak keluar ya.

Amacam, korang dah tengok ke belum ? Hehehe, jomlah tengok. Best tau.

Selamat menonton.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *