All Star Buka Panggung 2019 Minggu 2 Full

All Star Buka Panggung 2019 Minggu 2 Full. Minggu ini telah masuk minggu kedua rancangan realiti berkonsepkan spontan. Ramai yang tak lepaskan peluang untuk menyaksikan artis-artis kegemaran mereka beraksi.

Untuk minggu ini kita ada 4 orang pelakon iaitu Dato Rosyam Nor, Diana Danielle,  Farahdhiya dan juga Fizo Omar. Aku rasa, minggu ni lebih meriah berbanding minggu pertama kan. hehe bagi yang terlepas , korang boleh layan dekat bawah ini ya.

All Star Buka Panggung 2019 Minggu 2 Full

Selain peserta kita juga ada 4 orang pelakon dan pelawak jemputan yang menyertai peserta secara cameo. Minggu ini kita ada Jaafar On, Mawar Rashid, Joey daud dan Didiey Alias.

Memang meriah set semalam. hehe

Jomlah tengok Full di bawah.

All Star Buka Panggung 2019 Minggu 2 Full

Setiap peserta akan melalui 2 sketsa. Pertama sketsa secara solo bersama dengan artis cameo atau jemputan. Slot kedua pula peserta akan di gabungkan dengan seorang lagi peserta untuk melakukan sketsa secara spontan.

Jom kita tengok!

Di akhir persembahan, telah diumumkan yang Dato Rosyam Nor merupakan Juara minggu ini. Dia layak ke pusingan separuh akhir yang akan berlangsung pada minggu ke 6 nanti.

Tahniah dato, anda memang legend. Semua lawak dia tapau semalam. hehehe rugilah korang tak tengok.

Kita tunggu minggu depan dengan 4 artis jemputan lagi yang akan bersaing. katanya semua hebat-hebat belaka tu. hehe

Selamat menonton.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*