All Star Buka Panggung 2019 Minggu 4 Full

All Star Buka Panggung 2019 Minggu 4 Full. Hai semua ! dah ready ke nak tengok episod penuh rancangan lawak terbaru ni? haha Minggu ini kita ada 4 orang artis dan pelakon terkenal yang bersaing untuk menjuarai minggu ke 4 ini.

Siapakah mereka?

Mereka adalah Rita Rudaini, Dato Fizz Fairuz, Ruhainies dan juga Johan Ashaari. Korang dah tengok ke episod semalam? Diorang kata rita rudaini bagi kecoh pentas semalam. haha memang lawak habis tau.

All Star Buka Panggung 2019 Minggu 4 Full

Tarikh : 28.9.2019
Masa : 9 pm

[Tonton juga ] – Episod 3 Minggu lepas.

Bagi yang terlepas, boleh layan dekat bawah ni ya.

All Star Buka Panggung 2019 Minggu 4 Full

RUGI Kalau korang tak tengok episod ni tau. Berdekah aku gelak. hehe

 

Jom join group fb >> Kaki Hiburan <, untuk live streaming.
p//s : tekan refresh sampai live streaming muncul ya!

Haha. Amacam. lawak tak diorang minggu ni?
Rita rudaini dinobatkan juara peringkat minggu keempat ini dan layak ke semi final yang akan berlangsung pada minggu keenam nanti.

Memang terbaik persembahan spontan dia semalam. hehe
Minggu depan, minggu terakhir untuk memilih juara mingguan sebelum kita ke semi final.

Tak sabar nak tengok siapa yang akan ke final kan. hehe
kita tunggu.

Selamat menonton.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*