All Star Buka Panggung 2019 Minggu 5 Full

all-star-buka-panggung-ep-5

All Star Buka Panggung 2019 Minggu 5 Full. Semalam telah ditayangkan minggu kelima rancangan lawak ni. Setiap minggu boleh dikatakan ramai yang menanti untuk menonton rancangan ni. Korang mesti salah seorang dari peminat-peminat dia kan. hehe

Minggu ini kita ada 4 orang peserta yang beraksi. Mereka adalah Fauzi Nawawi, Izzue Islam, Noorkhiriah dan Mona Allen. Dengar kata, episod kali ni pun meriah jugak. hehe

all-star-buka-panggung-ep-5

 

Tetamu undangan kit minggu ini adalah Imuda dan cat farish. memang kecoh dengan lawak spontan dari tetamu dan peserta kita minggu ni kan. hehe rugilah kalau korang tak tengok lagi. hehe

 

Tarikh : 5.10.2019
Masa : 9 pm

[Tonton juga ] – Episod 4 Minggu lepas.

Bagi yang terlepas, boleh layan dekat bawah ni ya.

All Star Buka Panggung 2019 Minggu 5 Full

Jom join group fb >> Kaki Hiburan <, untuk live streaming.
p//s : tekan refresh sampai live streaming muncul ya!

Haha. Amacam. lawak tak diorang minggu ni?
Nurkhiriah dinobatkan juara peringkat minggu keempat ini dan layak ke semi final yang akan berlangsung pada minggu keenam nanti.

Memang terbaik persembahan spontan dia semalam. hehe
Minggu depan, minggu semi final. Siapa pula yang akan disingkirkan?

Hanya 4 orang akan beraksi di pentas final.

Tak sabar nak tengok siapa yang akan ke final kan. hehe
kita tunggu.

Selamat menonton.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*